søndag 2. juni 2013

At man aldri lærer...

Man jo handle på salg, eller....?
I hvertfall garnsalg...
 
Har jo klart meg i hele mai, uten å handle garn på Drops salget,
men plutselig en dag, ble bestillingen sendt, gitt...huff og huff...
 
En søt haug med Drops Safran ble det
Et bomullsgarn jeg ennå ikke har prøvd, og jeg aner egentlig ikke hvorfor...
Ble et par nøster av de fargene jeg likte best, og fire hvite...
Ikke vet jeg hva det blir ut av dette, men det vil tiden vise!!
 
Ellers kom jeg over noen spennende nøster på etsy,
som jeg må finne noe spennende å lage av.
Det største nøste er mercerisert, men ikke de to andre...
Og det er mange meter på begge slag!
Mulig jeg må ha mere av dette også...hehe...
 
Ellers holder jeg på med en heklet topp til meg selv.
 Fant den i et hefte fra Sandnes garn,
og falt for denne med en gang!
Har valgt lilla, da jeg er veldig glad i den fargen!!
Valgte også å bruke Mandarin Petit, som står i oppskrifta.
 
Har jeg nok garn av det regnbuefargede over her,
så kanskje jeg kunne laget en sånn topp til med de!!
Får nok veie toppen, når den er ferdig!!
 
Håper alle har en fin start på juni!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!